Asosiy menu

Fuqarolar murojaatlarining reglamenti

Davlat xizmatini taqdim etish reglamenti

 "Fuqarolarning murojaatlarini ko'rib chiqish"

1. Xizmat pasporti

1.1.        Xizmat nomi 

Fuqarolarning murojaatlarini ko'rib chiqish.

1.2.       Xizmat natijasi 

 "O'zdonmahsulot" aksiyadorlik kompaniyasi rasmiy saytiga "O'zdonmahsulot" aktsiyadorlik kompaniyasi faoliyati va vakolatlari bilan bog'liq   talab qilinayotgan ma'lumotlarni http://uzdon.uz/uz/content/egovernment/feedbacks/  ssilkasi yordamida olishingiz mumkin.

 1.3. Xizmat ko'rsatish va blankalar olish joyi

 Xizmat ko'rsatish tashkilori "O'zdonmahsulot" aksiyadorlik kompaniyasi. Arizachining hohishigako’ra murojaat  javobi og’zaki yoki talabnoma beruvchi tomonidan ko'rsatilgan telefon raqamiga bo'yicha berilishirilishi mumkin. Bundan tashqari, yozma faks orqali, qog'oz shaklida pochta orqali yoki e-mail orqali yuborilishi mumkin.

1.3.       Huquqiy asos.

 O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2007 yil 23 avgustdagi «Davlat va xo‘jalik boshqaruvi, mahalliy davlat hokimiyati organlarining axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda yuridik va jismoniy shaxslar bilan o‘zaro hamkorligini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi 181-son qarori

1.4.       Xizmatdan foydalanuvchilar

 Jismoniy shaxslar (O'zbekiston Respublikasining  rezident va norezidentlari), xizmatdan foydalanishdan manfaatdor shaxslar.

1.5.       Ijro muddati.

 Xizmat 30ish kuni mobaynida  off-layn tarzda ko’rsatiladi.Javob murojaatda ko’rsatilganmanzil  bo’yicha yuboriladi.

2.    Xizmat oluvchilarni xabardor qilish.

2.1.       Ma'lumot  tarkibi va hajmi.

"O'zdonmahsulot" aksiyadorlik kompaniyasi vakolatiga taalluqli va uning faoliyati doirasida tijorat va mahfiy bo’magan ma'lumotlar beriladi.

2.2.       Keng qamrovli xabardorlik.

Xizmat haqida ma'lumot O'zbekiston Respublikasi hukumati gov.uz  portali va "O'zdonmahsulot" aksiyadorlik kompaniyasiveb-saytida bir saytga mavjud.

2.3.       Murojaat bo’yicha axborort berish.

- murojaat yoki ishonchli  vakil orqali murojaat rahbar qabuli jadvaliga asosan ruxsatnoma orqali  shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat - pasport yoki harbiybilet bilan qabul qilinadi.

- xatlarni qabul qilsh  ish kunlarida 9:00 dan 18:00 gacha

- Telefon: (0371) 233-27-25, 256-46-26 (ish kunlarida).

- E-mail: 100060, Toshkent shaxar, Mirobod tumani, Shahrisabz ko`chasi, 36-uy

- Faks: (0371) 233-69-64. Uzluksiz.

- E-mail: info@uzdon.uz. Uzluksiz.

3.    Xizmat ko’rsatish.

3.1.       Ish vaqti.

Ish kunlarida 9:00 dan 18:00 gacha.

3.2.       Kutish shartlari.

Murojaat kelgan vaqtiga asosan: birinchi kelganga - birinchi xizmat asosi, shuningdek, masalaning murakkabligi, qoshimcha qaror qabul qilish zarur bo'lgandamutaxassislarni  jalb etish va soha ichiga harakatlanuvchi, shu jumladan, zarur materiallarni to'plash uchun joylarga chiqish  asosida amalga oshiriladi.

4.    Xizmat ko’rsatish  tartibi.

4.1.       Zaruriy hujjatlar.Tashish ham

Murojaat "O'zdonmahsulot" aksiyadorlik kompaniyasiveb-saytiga( http://uzdon.uz/uz/content/egovernment/feedbacks/) tashrif buyurganingizda onlayn tarzda  ham qabul qilinadi.

Onlayn tarzdagi  xizmatdan foydalanishda veb-saytigagijadvalga quyidagima’lumotlarni kiritish kerak:

1. Familiyasi, ismi va otasining ismi.

2. E-mail.

3. Xalqaro kod bilan telefon raqami

4. Pochta indeksi.

5. Yashash manzili.

6. Mavzu.

7. Murojaat mazmuni.

8. Rahbar qabuliga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat - pasport yoki harbiy bilet bilan qabul qilinadi.

4.2.       Pulli  xizmatlar.

Xizmat ko’rsatishbepul.

4.3.       Davlat xizmatini ko’rsatish  bosqichlari.

1-bosqich. Kompaniya devonxonasida murojaatni  ro'yxatdano’tkazish (iltimos, taklif yoki shikoyat, va hokazo).

2-Bosqich. Murojaatni ko'rib chiqish va qaror qabul qilish . Ba'zihollarda  arizachi ishtirokida.

3-bosqich.  Arizachiga qabul  qilinganqarorni jo'natish.

4.4.       Davlat xizmatiniko’rsatishning  kompaniya ichki tartibi.

Davlat xizmatini ko’rsatishning  kompaniya ichki tartibi  quyidagilardan  iborat:

1.    Kompaniya devonxonasida pochta tarmog’i, elektron pochta yoki ushbu reglamentning 4.1-bandida belgilangan ma’lumotlarga ega keltirilgan xat ro'yxatdan o’tkaziladi.

2.    Bir ish kuni davomida ishlar boshqarmasi xodimi mas’ul bo’lim xodimlari bilan birga murojaatnio’rganib chiqib  tegishlitaklifni rahbarga kiritadi. Tegishli ko’rsatma olingandan so’ng ijro uchun yuboriladi. Zaruruiy hollarda qo’shimch o’rganish talab etiladi.

3.    Ijrochi 15 ish kuni davomida murojaatni  ko'rib chiqish  tegishli taklifni rahbarga kiritadi.Ba'zi hollarda  arizachi ishtirokida o’rganib chiqiladi. Qo’shimch o’rganish talab etilsa 30 ish kuni davomida murojaatni  ko'rib chiqiladi.

4.    Ijrochi 2 ish kuni davomida murojaatchi va murojaat kelib tushgan tashkilotga  javob  xati  loyixasini  tayyorlaydi.

5.    Devonxona xodimlari 2 ish kuni davomida murojaat  bo’yicha xat yuboradi va xatni nazoratdan oladi.

4.5.       Rad etish asosi.

- murojaatda  ushbu reglamentning 4.1-bandida belgilangan ma’lumotlar  etarli bo’lmaganda;

- xizmat  yoki maxfiy ma'lumotlarni o'z ichiga olgan ma'lumotni olish uchun arizachining hujjatlashtirilgan huquqlari yo'qligi;

- odob doirasidan tashqari yoki  xaqorat  tarzidagi  tajovuzkorlikni o'z ichiga olganmurojaatlar bo'lishi;

- oldindan berilga javob bo’yicha qayta murojaat qilinganda.

5.    Murojaat sifatini  ta’minlash

5.2.        Qoniqarsiz bajarilgan murojaatlar.

O'zbekiston Respublikasining  «Fuqarolarmurojaati  to’g’risida»gi  Qonungako'rafuqarolar murojaatlari  natijalari bo’yicha etirozlarini yuqori organlar  yoki to'g'ridan-to'g'ri shikoyatini ko'rib chiqish asossiz rad etilganligi ustidan shikoyat qilish huquqiga ega.

 



Ko'chirib olish / 209kb / PDF
Biriktirilgan xujjatlar: